Drodzy Klienci, Partnerzy, Współpracownicy, Przyjaciele. Dziesięciolecie to doskonały moment, nie tylko na świętowanie naszej dotychczasowej przygody w świecie designu, ale także na zmiany. Nasze doświadczenie jest solidną bazą do dalszego rozwoju, a nowe pomysły, pojawiające się możliwości i wyzwania dają nam pewność, że podążamy we właściwym kierunku.
Już za moment pokażemy się Wam w nowej odsłonie, wierząc, że będziecie nam kibicować i że nie raz spotkamy się przy pracy nad fascynującym projektem.
IPF głównym dostawcą mebli do lobby hotelu SOUND GARDEN w kompleksie Business Garden Warszawa
Business Garden to nowa sieć kompleksów biurowych ze szczególnym uwzględnieniem efektywności energetycznej, dbałości o środowisko naturalne i dobre samopoczucie swoich najemców.
IPF został wybrany głównym dostawcą mebli do lobby hotelu Sound Garden w Business Garden Warszawa, aktywnego, tętniącym życiem centrum całego kompleksu biurowego.
Zakres usług IPF składający z doradztwa w zakresie mebli do przestrzeni wspólnych, funkcjonalnie podzielonych na kilka stref - kawa i spotkania, konferencje, chill-out, dostosowanie detali do ogólnego wizerunku aż po dostawę i serwis posprzedażny.
Ponadto IPF doradzało w zakresie zmian produkcyjnych mebli, w celu zapewnienia lepszej funkcjonalności dla głównych użytkowników przestrzeni: Sound Garden Hotel, Conference Centre i Good Company Restaurant.
Meble hotelowe, meble restauracyjne i meble biurowe wykorzystane do realizacji projektu: