Drodzy Klienci, Partnerzy, Współpracownicy, Przyjaciele. Dziesięciolecie to doskonały moment, nie tylko na świętowanie naszej dotychczasowej przygody w świecie designu, ale także na zmiany. Nasze doświadczenie jest solidną bazą do dalszego rozwoju, a nowe pomysły, pojawiające się możliwości i wyzwania dają nam pewność, że podążamy we właściwym kierunku.
Już za moment pokażemy się Wam w nowej odsłonie, wierząc, że będziecie nam kibicować i że nie raz spotkamy się przy pracy nad fascynującym projektem.
Jeśli chodzi o nas, czyli o DESIGN, najbardziej widocznym aspektem jest konceptualna transformacja branży i jej misji. W przeszłości pierwszym zadaniem DESIGNU było odpowiadanie na potrzeby ludzi, czyli...
Czytaj więcejOd 2009 roku nieustannie angażujesz swoją intuicję i kreatywność, aby Favaretto & Partners mogło się rozwijać. Jakie są obecne wyzwania, przed którymi stoisz, w porównaniu z ostatnią...
Czytaj więcejJakie są kluczowe przesłania, które przekazuje Pan swoim studentom, gdy pytają Pana o to, jak stać się rozpoznawalnym i odnieść sukces w projektowaniu? Rozpoznawalność...
Czytaj więcejMożna powiedzieć, że jesteś „strażnikiem” tożsamości firmy. Jakie jest kluczowe przesłanie, które S-CAB Design wysyła na rynek? Pracuję dla S-CAB od trzydziestu lat - początkowo...
Czytaj więcejCzy istnieje wyraźny podział ról między Wami, kiedy pracujecie nad projektem? Nasze role się uzupełniają. Ja...
Czytaj więcej